Szczegółowe Warunki Gwarancji
- Promax Sp. z o.o. gwarantuje sprawne działanie oferowanych produktów zgodnie z okresem gwarancji licząc od daty zakupu lub daty odbioru technicznego widniejącej w protokole odbioru, z wyłączeniem sytuacji, gdy podpisana umowa dwustronna stanowi inaczej.
- Wady i usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie i na warunkach określonych w umowie dwustronnej. W przypadku jej braku stwierdzone wady i usterki zostaną usunięte w ciągu 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji.
- Nabywca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Zgłoszenia Usterki poprzez stronę www.serwis.promax.net.pl
- Po dokładnych oględzinach dokonanych u Nabywcy i/lub w serwisie i w przypadku stwierdzenia użytkowania przedmiotu niezgodnie z warunkami gwarancji, gwarancja może być zakwestionowana i unieważniona. Unieważnienie gwarancji następuje w przypadku, gdy uszkodzenia zostały spowodowane: wyładowaniami atmosferycznymi, zalaniem, urazami mechanicznymi, zwarciem instalacji elektrycznej oraz w każdym przypadku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem lub w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb gwarancyjnych.
- Każdy przypadek unieważnienia gwarancji będzie rozpatrywany indywidualnie z udziałem Nabywcy oraz będzie potwierdzony stosownym protokołem.
- Pojęcie "wady i usterki”, o którym mowa w punkcie 2 niniejszych Warunków Gwarancji, nie obejmuje konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany mate-riałów eksploatacyjnych (baterii i akumulatorów), a także instalacji i konfiguracji oprogramowania.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę oraz transport.
- Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa.
- W pozostałym zakresie warunki gwarancji normuje Kodeks Cywilny.
Procedura Zgłoszenia Usterki
- Nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury Zgłoszenia Usterki.
- Nieprzestrzeganie procedury Zgłoszenia Usterki przez Nabywcę może spowodować wydłużenie terminu usunięcia wad i/lub usterek.
- Zgłaszający zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Zgłoszenia Usterki poprzez stronę www.serwis.promax.net.pl.
- Wypełnienie wszystkich pól jest obowiązkowe.
- Zawarty w Formularzu Zgłoszenia Usterki opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją, kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje powinien być jak najbardziej dokładny, co przyczyni się do szybkiego załatwienia reklamacji.
- Nabywca zgłaszający usterkę otrzyma potwierdzenie zgłoszenia usterki ze wskazaniem osoby obsługującej zgłoszenie.
- Osoba obsługująca zgłoszenie skontaktuje się ze zgłaszającym usterkę w możliwie najkrótszym terminie, a maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania Formularza skontaktuje się z Państwem pracownik serwisu Promax celem podjęcia dalszych działań.